Amnesia

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een fantasie-paardenspel.


2 plaatsers

    Bad (&Megami)

    Dynamic
    Dynamic


    Aantal berichten : 24
    Registratiedatum : 20-04-13
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nederland

    Paarden profiel
    Kudde:: Amner
    Leeftijd:: 1 jaar
    Partner:: -

    Bad (&Megami) Empty Bad (&Megami)

    Bericht van Dynamic zo apr 21, 2013 5:56 am


    D Y N A M I C
    Cute? I'm pure evil bitch.




    Well they say the sky's the limit
    And to me that's really true
    But my friend you have seen nothin'
    Just wait 'till I get through

    Bad - Michael Jackson

    Een bruine jaarling galoppeerde over de vlakte, zijn korte manen zaten door de war door de koele wind die er waaide. De kleine struikjes en de paar bomen die op de vlakte stonden raasden langs hem heen. Dynamic was altijd aan het rennen als hij even zijn gedachten op een rijtje moest zetten, hij was dol op rennen. Altijd al geweest. Ook was het diertje erg snel. Voor zijn leeftijd althans. Hij stond op het punt om een wellicht belangrijke beslissing te maken, een beslissing die veel paarden hem aangeraden hadden. Maar hij was altijd te eigenwijs geweest om deze raad op te volgen. Doe het gewoon, zo moeilijk is het niet. Hinnik gewoon. Jouw kennende kun je er altijd nog onder uitkomen. Klonk een stem in zijn hoofd. Maar wat nou als je er niet onder uit kan komen? Dan zit je er mooi aan vast. De twee stemmen sproken elkaar tegen. Toch maakte de laatste stem hem huiverig, de gedachte alleen al. Dat hij er straks dan aan vast zou zitten. Zelfs als hij niet meer wilt. En toch voelde Dyn aan, dat dit wellicht een goede stap voor hem zou zijn. Een slechte kudde, waar hij misschien nog slechter zou worden als hij nu was. Dat idee stond hem wel aan. Hij wilde leren om slecht te zijn, hij wilde andere slechte paarden om zich heen hebben.

    De zon scheen over zijn glanzende vacht, de warmte prikte rond zijn littekens. En toch deerde dat hem niet, hij had een doel. En dat doel zal hij ook waar maken. Onderhand was het veulen zeker van zijn zaak, die ene stem in zijn hoofd had de strijd van de ander gewonnen en hem overtuigd. Hij zou gaan hinniken naar Megami. Hij zou lid worden bij Amner. Toch verbaasde het hem dat hij plots zo zeker van zijn zaak was. Zijn keuze leek noch goed, noch slecht. Dynamic begon te draven, een flinke middendraf moge het zijn. Het veulen hijgde nauwelijks van het lange galopperen, met zijn uithoudingsvermogen was het wel gesteld. Hij vond ergens een unieke plek, die bedekt was door bomen. Die zag je niet vaak op de vlakte. Eigenlijk was Dyn van plan geweest om nog wat door te reizen, tot hij in het dichte bos was. Deze plek was ook goed genoeg. Het hengstje ging comfortabel op rust staan en hinnikte, het was een hard geluid. Maar toch klonk zijn hinnik erg zuiver en helder.


    RED EYES - Filled with pure evil.



    Laatst aangepast door Dynamic op zo apr 21, 2013 7:04 am; in totaal 3 keer bewerkt
    Megami
    Megami
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 133
    Registratiedatum : 12-04-13
    Leeftijd : 24

    Paarden profiel
    Kudde:: Amner - Mine
    Leeftijd:: 5 years
    Partner:: I will eat you raw

    Bad (&Megami) Empty Re: Bad (&Megami)

    Bericht van Megami zo apr 21, 2013 6:40 am

    Een zwarte hengst galoppeerde ontspannen over de vlakte, hij had de relaxte handgalop van een dressuurpaard eigen gemaakt, en het had hem even tijd gekost. Het deed hem goed, de wind in zijn manen en de zon op zijn vacht, zijn hoorn die een vertrouwde zwaarte aan zijn hoofd gaf. Om hem heen was alles redelijk bekend, en toch genoot hij van de kleine nieuwe dingetjes die hij zag. Langzaam aan gingen de knoppen open en kwamen er weer jonge, groene blaadjes aan de bomen die de wereld weer kleur gaven. Het gras werd langer en nam zijn vertrouwde groene kleur weer aan, een vertrouwde ruis van de wind weerklonk in zijn zwarte oren, die alle kanten op draaiden om alles te kunnen horen. Het weer was goed, zijn maag was vol en het uitzicht was prima. Al met al een mooie dag.
    Een zuivere, heldere hinnik bereikte zijn oren. De stem klonk jong, maar zelfverzekerd, zeker van zijn zaak. Automatisch richtte Megami zich op de hinnik, het was voor hem bedoeld. Hoe hij het wist kon hij niemand vertellen, het was het gevoel dat hem bij zijn geboorte al was ingefluisterd, de macht had altijd door zijn aderen gestroomd en het Alphagevoel had altijd al tussen zijn oren gezeten, al was het tot nu toe niet herkend. Zijn galop versnelde niet, en in een perfecte sliding stopte hij voor een bruine jaarling met een houtachtige hoorn op zijn voorhoofd. Hij bekeek het hengstje een moment, hij had twee redelijk grote littekens die nooit meer zouden verdwijnen, al zou er wel wat vacht overheen groeien waardoor het minder zichtbaar zou zijn. 'Ik neem aan dat je stemgeluid gold voor de Amner. Wat is je naam?' Zijn stem was noch vriendelijk, noch streng. Zijn stem was misschien een tikkeltje hooghartige, maar niet storend. Het aangeboren hooghartigheid dat paste bij zijn stand, en wat gewoon geaccepteerd diende te worden.
    Dynamic
    Dynamic


    Aantal berichten : 24
    Registratiedatum : 20-04-13
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nederland

    Paarden profiel
    Kudde:: Amner
    Leeftijd:: 1 jaar
    Partner:: -

    Bad (&Megami) Empty Re: Bad (&Megami)

    Bericht van Dynamic zo apr 21, 2013 7:13 am


    D Y N A M I C
    Cute? I'm pure evil bitch.




    'Ik neem aan dat je stemgeluid gold voor de Amner. Wat is je naam?' De stem klonk een beetje hooghartig, maar het stoorde Dynamic niet. De hengst had een hogere rang, dus had hij al het recht om hooghartig te klinken. De hengst was groot, zwart, met een kromme hoorn. Dyn had wel al eens van Megami gehoord, maar had hem nog nooit gezien. 'Ik ben Dynamic.' Zijn stem klonk helder, zelfverzekerd. Hij was duidelijk zeker van zijn zaak, hij wilde dit ook echt doen. Het was een grote stap dit hij zou nemen, zijn leven zou drastisch veranderen. Toch was Dyn bereidt de stap te nemen, wat die stem in haar hoofd ook zou nemen. Hij zou sterker zijn. Hij zou zijn best doen. Om uiteindelijk zo slecht mogelijk te worden. Dat was zijn grootste doel, en hij zal het ook halen. Wat er ook van hem verwacht werd. Zijn littekens lieten zijn doorzettingsvermogen wel zien.


    RED EYES - Filled with pure evil.

    Megami
    Megami
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 133
    Registratiedatum : 12-04-13
    Leeftijd : 24

    Paarden profiel
    Kudde:: Amner - Mine
    Leeftijd:: 5 years
    Partner:: I will eat you raw

    Bad (&Megami) Empty Re: Bad (&Megami)

    Bericht van Megami zo apr 21, 2013 10:36 pm


    M E G A M I
    An empty heart with
    a border of stone.




    De zwarte hengst keek de jaarling aan, niet vrolijk, niet chagerijnig, een net mengsel hiervan, met diep verscholen interesse. 'Ik ben Dynamic.' Antwoordde het hengstje met een heldere, zekere stem. Hij was duidelijk zeker van zijn zaak en stond voor zijn standpunt, en dat beviel de zwarte hengst. Hij nam het hengstje in zich op. Een vaalgrijze kleur bruin, zwartbruine manen, en rode ogen die enkel darkness uitstraalden. Zijn hoorn was recht, in tegenstelling tot die van Megami. Zijn hoorn was donker, en leek van hout, maar was redelijk groot voor zijn leeftijd, net zoals de rest van zijn lichaam. 'Zo Dynamic, waarom denk je dat je een goed lid van de Amner zou zijn? Waarom ben jij het waard om door ons getraind te worden?' Megami keek Dynamic aan, serieus maar geinteresseerd.

    - Sorry, ik heb je code gepikt. I'm sorrryyy.


    Mood: Interessed
    With: Dynamic

    Dynamic
    Dynamic


    Aantal berichten : 24
    Registratiedatum : 20-04-13
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nederland

    Paarden profiel
    Kudde:: Amner
    Leeftijd:: 1 jaar
    Partner:: -

    Bad (&Megami) Empty Re: Bad (&Megami)

    Bericht van Dynamic ma apr 22, 2013 4:12 am


    D Y N A M I C
    Cute? I'm pure evil bitch.




    'Zo Dynamic, waarom denk je dat je een goed lid van de Amner zou zijn? Waarom ben jij het waard om door ons getraind te worden?' Megami klonk werkelijk geïnteresseerd. Het hengstje dacht even na, er waren wel meerdere redenen waarom hij goed genoeg dacht te zijn. Nu moest hij alleen de beste nog uit zien te kiezen. 'Ik ben niet bepaald een van die veulens die altijd maar lief is en niet durft te vechten, zoals veel van mijn leeftijdsgenoten de laatste tijd zijn. Ik denk dat ik sterk, hard en slecht genoeg ben geworden om bij Amner te kunnen komen door de kudde waar ik vroeger in zat.' Hij gaf zichzelf een korte rustpauze, daarmee kon hij meteen nadenken over het feit of hij ook de toelichting over zijn verleden moest geven.. Wellicht wel zo handig. En de zwarte hengst leek ook interesse te tonen. Dus waarom ook niet? 'Mijn vorige kudde was nogal hard, iedereen moest vechten voor zijn eigen eten. Anders kon je zo dagenlang honger lijden. Het heeft me een stuk sterker gemaakt, ik kan nu ook beter vechten.' Het hengstje dacht nog even na. 'Ik ben ook bereid om te leren.' De hele tijd dat hij zijn verhaal had gehouden klonk hij zelfverzekerd.


    RED EYES - Filled with pure evil.

    Megami
    Megami
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 133
    Registratiedatum : 12-04-13
    Leeftijd : 24

    Paarden profiel
    Kudde:: Amner - Mine
    Leeftijd:: 5 years
    Partner:: I will eat you raw

    Bad (&Megami) Empty Re: Bad (&Megami)

    Bericht van Megami di apr 23, 2013 1:30 am


    M E G A M I
    An empty heart with
    a border of stone.




    Megami keek het kleine hengstje hard, maar toch geïnteresseerd aan. Wat zou die kleine allemaal mee hebben gemaakt? Waarom zou die kleine zijn kudde willen joinen? Het klonk allemaal redelijk vreemd, maar ach, waarom ook niet? 'Ik ben niet bepaald een van die veulens die altijd maar lief is en niet durft te vechten, zoals veel van mijn leeftijdsgenoten de laatste tijd zijn. Ik denk dat ik sterk, hard en slecht genoeg ben geworden om bij Amner te kunnen komen door de kudde waar ik vroeger in zat.' Vertelde de kleine jaarling hem, waarna hij een rustpauze nam. De zwarte hengst werd nieuwsgierig, wilde bijna verder vragen, maar het hengstje praatte zelf al verder. 'Mijn vorige kudde was nogal hard, iedereen moest vechten voor zijn eigen eten. Anders kon je zo dagenlang honger lijden. Het heeft me een stuk sterker gemaakt, ik kan nu ook beter vechten.' Weer knikte de zwarte hengst, het klonk alsof het veulen goed genoeg was voor zijn kudde. Tot nu toe. Maar kon het ook moorden, kon het respect opbrengen voor zijn meerderen? 'Ben je in staat te doden, ben je in staat respect te tonen voor je meerderen? Voor de paarden in hogere rangen?' Dit was belangrijk. Mocht hij geen respect kunnen tonen, dan ging het kuddeverhaal over voor hem. Klaar, punt uit.


    Mood: Still Interested
    With: Dynamic


    Dynamic
    Dynamic


    Aantal berichten : 24
    Registratiedatum : 20-04-13
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nederland

    Paarden profiel
    Kudde:: Amner
    Leeftijd:: 1 jaar
    Partner:: -

    Bad (&Megami) Empty Re: Bad (&Megami)

    Bericht van Dynamic di apr 23, 2013 4:17 am


    D Y N A M I C
    Cute? I'm pure evil bitch.




    'Ben je in staat te doden, ben je in staat respect te tonen voor je meerderen? Voor de paarden in hogere rangen?' Het respect voor zijn meerderen, tenminste zijn slechte meerderen, was hem vroeger wel bijgebracht. Het hengstje zelf was een goede vechter, erg sterk voor zijn leeftijd. Met moorden had hij geen enkel probleem, hij vond het zelfs leuk. Dynamic knikte. 'Natuurlijk.' Sprak hij, antwoord gevend op beide vragen.

    Ergens was het angstaanjagend hoe relaxed het kleine paard op dit moment was. Veel van zijn leeftijdsgenoten waren nu doodzenuwachtig, doodzenuwachtig puur voor een gesprek, met eventueel een testje, met een leider van een kudde. Like who cares? Dynamic was niet bepaald een paard die zich daar heel zenuwachtig over ging maken.


    RED EYES - Filled with pure evil.

    Megami
    Megami
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 133
    Registratiedatum : 12-04-13
    Leeftijd : 24

    Paarden profiel
    Kudde:: Amner - Mine
    Leeftijd:: 5 years
    Partner:: I will eat you raw

    Bad (&Megami) Empty Re: Bad (&Megami)

    Bericht van Megami di apr 23, 2013 4:42 am


    M E G A M I
    An empty heart with
    a border of stone.




    'Natuurlijk.' Sprak het bruine hengst je simpel, antwoord gevend op beide vragen. De zwarte hengst knikte goedkeurend. Nog een moment dacht hij erover na, was het allemaal wel handig? Aan de andere kant, hij zou het hengstje zelf nog trainen, het kon zeker wat worden voor de hogere posities in de kudde. Niet dat hij het veulentje dat zou vertellen, dat zou niet werken. Nee, deze zou eerst heel, heel hard moeten werken. Maar hij had toch nog geen grote kudde, en dus had hij voldoende tijd om dit kleine hengstje zelf op te voeden, te trainen, alles bij te brengen dat hij zelf wist. Hij had genoeg tijd om dit beestje op te laten groeien tot de top van duistere paarden. En dat zou alleen maar helpen als hij een 'goede' naam aan zijn kudde wilde geven, wilde zorgen dat er vol angst over zijn kudde werd gesproken. Ooit, wist hij, als hij wat meer leden had, zou hij 'een groot plan' in werking stellen. Maar zover was het nog niet, en als het eindelijk zo ver was, wilde hij genoeg goede leden hebben. Simpel. 'Ik heet je welkom in de kudde beste Dynamic. Voortaan zul je als een Valizé door het leven gaan, en ik zal je trainer zijn. Ik moet je waarschuwen, de training, evenals de kudde, is hard.'


    Mood:
    With:



    Gesponsorde inhoud


    Bad (&Megami) Empty Re: Bad (&Megami)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 7:28 pm