Amnesia

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een fantasie-paardenspel.


    Face The Death

    Clementine
    Clementine


    Aantal berichten : 16
    Registratiedatum : 11-05-13
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nederland

    Paarden profiel
    Kudde:: Trust nobody, and always keep moving.
    Leeftijd:: 3 years
    Partner:: Nope.

    Face The Death Empty Face The Death

    Bericht van Clementine wo jun 05, 2013 5:09 am

    Face The Death 2zir2pk
    De eerste keer dat je met Walkers in aanraking komt is eng, je vreest voor je leven. En het ergste is nog, je ziet zo'n aanval niet aankomen. Meestal heb je nog nooit van Walkers gehoord, of denk je dat het een verzinsel is. Maar de harde waarheid komt snel boven water, ze bestaan wel degelijk. Deze wezens zijn onmogelijk levend te noemen, het zijn zombies. Levende doden. Het zijn gevaarlijke wezens, die niets liever doen dan hun tanden zetten in mensenvlees. Als je het geluk hebt om weg te komen is er altijd nog een kans dat je gebeten bent, grote kans dat je alsnog in een Walker veranderd. Dat je dus alsnog sterft. Tja, Walkers zijn nou eenmaal een grote bedreiging voor de mensheid. We moeten ze tegen gaan.

    Okay, ik heb dat begin stuk dus even heel simpel uit m'n verhaaltje gehaald ;3

    Je speelt max. 5 personen, er zit geen minimale/maximale leeftijd aan. Al hoewel het niet al te handig is om een heel oud/jong iemand te spelen. Iedereen zit bij elkaar in een groep, en zo moeten we dus zien te overleven. Op random momenten in de RPG zullen er problemen voorkomen, een aanval van Walkers, een aanval van criminelen of wellicht eten dat opraakt. Als je een idee hebt voor een probleem, mag je dit zelf beginnen. Houdt er wel even rekening mee dat er niet teveel problemen tegelijk lopen. Je hoeft geen toestemming te vragen om met een probleem te beginnen. Ook is het toegestaan om je personage te laten sterven, je mag dan een nieuw personage beginnen. Maar houdt er wel rekening mee dat niet iedereen in de groep je meteen zal mogen. Je komt als nieuw personage op een gegeven moment als nieuweling de groep in, je mag zelf in de RPG bepalen wanneer je personage erin komt. Zolang je maar een lijstje voor hem hebt ingevuld zodat het voor iedereen duidelijk is dat er een nieuweling in de groep komt.

    Voor vragen kan je me gewoon mailen, ik bijt niet ;p

    Invullen

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Speelt:

    Mijn personages

    Volledige naam: Clementine de la Rose
    Bijnaam: Clem|Clemmy
    Geslacht: Female
    Leeftijd: 8, bijna 9
    Innerlijk: Voor haar leeftijd is Clementine erg op de hoogte van wat er allemaal gaande is in de wereld, desondanks laat ze zich niet snel kennen. Toch is ze in sommige situaties niet erg open naar anderen, vooral in situaties wanneer iemand binnen de groep sterft. Verder is het meisje vrij charismatisch en erg aardig.
    Uiterlijk: My beautiful little Clementine <3
    Speelt: Sacha, Coverstory|Clementine|Vice City|Dynamic

    Volledige naam: Ben Paul
    Bijnaam: Heeft een te korte naam voor een bijnaam xP
    Geslacht: Male
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Ben is nogal onhandig, in situaties waarin gevaar dreigt raakt hij snel in paniek. Hij is doodsbang om vermoordt te worden door een Walker, in zo'n situatie zal hij zichzelf waarschijnlijk neerschieten. Hoewel hij niet altijd een geweer heeft natuurlijk. Ook is het zo wanneer Ben iets goed probeert te doen, dan mislukt het meestal.
    Uiterlijk: ik weet niet eens waarom ik Ben wil spelen, in TWD mag ik m niet eens..
    Speelt: Sacha, Coverstory|Clementine|Vice City|Dynamic

    Volledige naam: Charlynn Evers
    Bijnaam: Char
    Geslacht: Female
    Leeftijd: 21
    Innerlijk: Charlynn is opgegroeid in Ohio, ze zong al veel toen ze klein was en is alleen maar beter geworden. Ze heeft een opleiding gevolgd bij een theaterschool en heeft enkele voorstellingen gedaan op Broadway, tijdens een van de voorstellingen werd het gebouw aangevallen door Walkers.
    Charlynn is een betrouwbare en dappere vrouw, ze zal altijd doen wat het beste is voor anderen en denkt daarbij af en toe te weinig aan zichzelf.
    Uiterlijk: Char (:
    Speelt: Sacha, Coverstory|Clementine|Vice City|Dynamic

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu wo mei 01, 2024 8:13 pm