Amnesia

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een fantasie-paardenspel.


2 plaatsers

    Let's try, try, try again. &Coverstory

    Dustcloud
    Dustcloud


    Aantal berichten : 91
    Registratiedatum : 19-04-13
    Leeftijd : 24

    Paarden profiel
    Kudde:: None
    Leeftijd:: 7 years 8 moons
    Partner:: The one who makes my smile, makes me cry, and makes my smile again.

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Dustcloud za apr 20, 2013 5:54 am

    Dustcloud keek met een haast vrolijke blik de heuvels rond. Rede tot vrolijkheid had ze echter niet, eerder rede tot spanning en buikpijn, als het aan haar lag. Toch waren haar afgemeten passen vrolijker en uitbundiger dan normaal en was haar draf meer een zijgang dan een gewone draf. De merrie voelde zich prima, eigenlijk beter dan ooit. Ze stond op het punt om misschien wel de beste keuze van haar leven te maken: zich eindelijk bij een goede kudde te voegen. Maar, waar was een juiste plek om te hinniken? De voskleurige merrie keek rond, haar blik was nog steeds gevuld met vrolijkheid en enthousiasme.
    Haar leven stond op het punt om te veranderen, maar de merrie had er geen problemen mee. De verandering was positief en zou haar, als het goed was, alleen maar goede dingen brengen. Voor zover ze hoopte dan.
    De groene heuvels glooiden rustig omhoog, de kleine merrie ging over naar een rustige galop. Hoe wist ze eigenlijk zo zeker dat ze in het goede gebied was? Iets van binnen zei haar op een vertrouwelijke toon dat ze goed zat. Dat een hinnik vananf hier opgevangen en beantwoord zou worden. Maar misschien was dat wel het kleine duiveltje binnen in haar, dat haar verkeerde dingen influisterde en verkeerde dingen liet denken? Dat haar graag vol pijn rond zag struinen, en liever zijn grote variant in de hel zou joinen, haar lichaam liever volledig naar zijn hand zette?
    Hoe de vosmerrie het ook wendde of keerde, het was het proberen waard. Ze ging er niet dood aan als ze het gewoon eens zou proberen, dus waar was ze bang voor? Voor afwijzing, antwoordde een andere stem op een rustige toon. Het was enkel de verwoording van haar meest innerlijke gevoelens, ze droegen haar niets op, verwoorden enkel wat ze diep, diep van binnen voelde.
    Een hoge heuvel met een vlakke bovenkant doemde voor de merrie op, en ze was op slag verliefd op de plek. De plek straalde rust uit, en liet haar binnenste stoppen, en bij zinnen komen. Het voelde goed, alsof er een grote schoonmaak werd gehouden in haar hoofd. Duskcloud draafde de heuvel op, en ging stevig staan. Een zekere hinnik verliet haar mond en schalde door het gebied.
    Coverstory
    Coverstory
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 165
    Registratiedatum : 12-04-13
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nederland

    Paarden profiel
    Kudde:: Spotlight Herd - Alpha
    Leeftijd:: 8 years
    Partner:: Nope

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Coverstory za apr 20, 2013 6:20 am

    Manen wapperden door de wind, een staart die fier omhoog werd gedragen. En het geluid van galopperende hoeven die hard op de grond neerkwam. Het geluid dat in de verte al te horen was.

    De champagne-kleurige hengst had al een aantal dagen door de heuvels lopen struinen, gewoon om er even op uit te gaan. Het was al een stuk warmer dan eerder, de lente begon onderhand echt door te breken. De hengst snoof de geuren om zich heen op, de frisse lente geuren waren de dingen die hij in de eerste instantie op nam. Maar ergens rook hij ook de geur van een ander paard. Enkele fracties daarna hoorde hij een zelfverzekerde hinnik. Coverstory voelde aan dat de hinnik aan hem gericht was. Het paard begon energiek te draven, de geur werd steeds sterker. Hij zag de merrie staan, ze had een voskleurige vacht en korte manen. Het paard zag er zelfverzekerd en vrolijk uit. Cover stapte rustig op haar af, om haar niet te laten schrikken. 'Hinnikte je voor Spotlight Herd?' Vroeg hij vriendelijk.

    Dustcloud
    Dustcloud


    Aantal berichten : 91
    Registratiedatum : 19-04-13
    Leeftijd : 24

    Paarden profiel
    Kudde:: None
    Leeftijd:: 7 years 8 moons
    Partner:: The one who makes my smile, makes me cry, and makes my smile again.

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Dustcloud za apr 20, 2013 7:11 am





    Het geluid van hoeven kwam steeds dichterbij, de vosmerrie draaide wat bij om niet voor paal te staan als de hengst op zou duiken. Dat zou toch beschamend zijn. Een campagne kleurige hengst met een zuiver zilveren hoorn doemde op in haar gezichtsveld. Vanuit draf ging de witachtige hengst over naar een vlotte stap, hij wilde haar zeker niet laten schrikken en ging daarom over naar een ander tempo. Het toonde zijn karakter, hij wilde andere paarden niet laten schrikken en handelde daarnaar.
    De hengst kwam tegenover haar tot stilstand, en de merrie keek hem fier en vrolijk aan. 'Hinnikte je voor Spotlight Herd?' Vroeg de hengst haar op een vriendelijke toon. Dust knikte, haar houding was fier, trots, maar toch ook zacht en vriendelijk. Voor het geval de hengst haar beweging mogelijk niet op had gemerkt, antwoorde ze ook nog maar eens in woorden. 'Absoluut.' Haar stem was helder, met een zachte klank. Over het algemeen een fijne stem om naar te luisteren.

    - Hehe, moet de ps nog een beetje aanpassen haha. Of is hij zo leuk?


    Coverstory
    Coverstory
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 165
    Registratiedatum : 12-04-13
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nederland

    Paarden profiel
    Kudde:: Spotlight Herd - Alpha
    Leeftijd:: 8 years
    Partner:: Nope

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Coverstory za apr 20, 2013 7:23 am


    'Absoluut' Klonk de stem van de merrie, het was een heldere, zachte stem. Coverstory glimlachte. 'Vertel.. Waarom wil je lid worden van Spotlight Herd? Waarom wacht je niet op een neutrale kudde? Waarom zou je je niet aansluiten bij die slechte kudde.' De laatste woorden sprak hij haast spottend uit, toch bleef hij vriendelijk glimlachen. Hij kon zo al zien dat de merrie zich nooit aan zou sluiten bij een slechte kudde, zo zag ze er in elk geval niet uit. De hengst straalde niet alleen vriendelijkheid uit, ook enthousiasme. Dit was de eerste hinnik die hij had ontvangen voor zijn kudde, dit was het bewijs dat hij echt een nieuw leven had opgebouwd. Dat hij wel sterk was. Dat hij prima voor zichzelf kon zorgen.

    -Ik vind m leuk (:

    Dustcloud
    Dustcloud


    Aantal berichten : 91
    Registratiedatum : 19-04-13
    Leeftijd : 24

    Paarden profiel
    Kudde:: None
    Leeftijd:: 7 years 8 moons
    Partner:: The one who makes my smile, makes me cry, and makes my smile again.

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Dustcloud za apr 20, 2013 7:35 am





    De hengst tegenover Dust, die in verhalen altijd Coverstory genoemd was, glimlachte naar haar. 'Vertel.. Waarom wil je lid worden van Spotlight Herd? Waarom wacht je niet op een neutrale kudde? Waarom zou je je niet aansluiten bij die slechte kudde?' De merrie glimlachte toen zijn toon veranderde bij het laatste deel van zijn zin, hij liet zijn afkeer duidelijk merken en dat stemde de merrie alleen maar nog beter. 'Omdat ik niet slecht ben, niet neutraal ben. Ik ben goed, ik wil de slechte paarden naar hun geliefde helletje helpen, en de wereld verbeteren...' Haar stem klonk helder, met nog steeds die vaste zachte klank. Ze stopte even om naar woorden te zoeken, ze had dit niet voorbereid omdat ze wilde dat de woorden duidelijk recht uit haar hart kwamen. Dit was emotioneel voor haar, omdat ze het zo zeer meende. Tranen blonken in haar ooghoeken, maar ze keek de hengst nog steeds strak aan.

    Coverstory
    Coverstory
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 165
    Registratiedatum : 12-04-13
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nederland

    Paarden profiel
    Kudde:: Spotlight Herd - Alpha
    Leeftijd:: 8 years
    Partner:: Nope

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Coverstory za apr 20, 2013 7:58 am

    'Omdat ik niet slecht ben, niet neutraal ben. Ik ben goed, ik wil de slechte paarden naar hun geliefde helletje helpen, en de wereld verbeteren...' De hengst knikte begrijpend, hij nam de merrie nogmaals in zich op. Ze zag eruit als een goed paard, toch had hij nog een paar vragen voor haar. Hij had niet zo zeer een test voor haar, het enige wat het paard wilde was een paar vragen stellen. Om zo meer achter haar karakter te komen. Cover hield zijn hoofd nadenkend schuin terwijl hij dacht over de volgende vraag die hij zou stellen. 'Je zegt dat je een goed paard bent, maar wat zie jij onder goed?' Het was een interessante vraag om over na te denken, althans dat vond hij zelf.

    Dustcloud
    Dustcloud


    Aantal berichten : 91
    Registratiedatum : 19-04-13
    Leeftijd : 24

    Paarden profiel
    Kudde:: None
    Leeftijd:: 7 years 8 moons
    Partner:: The one who makes my smile, makes me cry, and makes my smile again.

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Dustcloud za apr 20, 2013 8:17 am





    De merrie glimlachte om zijn vraag, ze had hem kunnen verwachten. 'Dat je geen oordeel veld over iemand door zijn uiterlijk, maar om zijn innerlijk. Dat je kunt vergeven, wanneer je weet dat een excuses gemeend is. Dat je deelt, wat het ook is en hoe weinig je er ook maar van hebt. Dat je doet wat je kunt om iemand te helpen, te steunen in moeilijke tijden. Dat je een veulen nooit wat aan zult doen, of het nu slecht, goed of neutraal is. Dat je niemand buiten iets belangrijks houd, of je diegene nu mag of niet.' Ze dacht een moment na, had ze nu het belangrijkste gehad? Wel ongeveer. Ze keek de hengst afwachtend aan.

    Coverstory
    Coverstory
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 165
    Registratiedatum : 12-04-13
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nederland

    Paarden profiel
    Kudde:: Spotlight Herd - Alpha
    Leeftijd:: 8 years
    Partner:: Nope

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Coverstory za apr 20, 2013 8:33 pm

    De hengst knikte en glimlachte. 'Heel goed.' De hengst dacht nog even na over welke vragen hij nu zou kunnen stellen. Ze was een goed paard voor zijn kudde, dat was nu al duidelijk. Je kon zien dat dit allemaal uit haar hart kwam. 'Wat is je naam? En hoe ben je in Amnesia gekomen?' Vroeg de hengst uit pure nieuwsgierigheid. Cover wilde de, mogelijke, leden van zijn kudde zo goed mogelijk kennen. Ook om zo een geschikte rang voor ze te vinden.

    Dustcloud
    Dustcloud


    Aantal berichten : 91
    Registratiedatum : 19-04-13
    Leeftijd : 24

    Paarden profiel
    Kudde:: None
    Leeftijd:: 7 years 8 moons
    Partner:: The one who makes my smile, makes me cry, and makes my smile again.

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Dustcloud zo apr 21, 2013 4:05 am





    'Wat is je naam? En hoe ben je in Amnesia gekomen?' De vosmerrie glimlachte bij deze vraag. Hoe was ze hier gekomen? Simpel, niet. Ze was hier altijd al geweest. Ze nam een hap adem. 'Ik ben geboren in dit prachtige land. Ik ben hier opgegroeid, in rust en vrede. De slechte paarden hadden zo hun gebieden, en wij, de goede paarden ook. We kwamen elkaar nauwelijks tegen, kwamen we elkaar tegen dan negeerden we elkaar en liepen gewoon verder. Maar het gebied raakte leeg, er waren bijna geen paarden meer. Toen ben ik weggetrokken, voor een tijdje.' Dustcloud zuchtte zacht, terwijl ze terug dacht aan die vroegere tijd. 'Maar ik kreeg heimwee naar mijn geboorteland, en daarom ben ik hier nogsteeds.' Glimlacht ze. Het was een wat treurige glimlach, haar familie en vrienden was ze kwijt. De eerdere vraag van de hengst drong weer bij haar binnen. 'Ik ben door mijn ouders Dustcloud genoemd.' Een nu weer wat vrolijkere glimlach sierde haar mond en liet haar mondhoeken omhoog wijzen.

    Coverstory
    Coverstory
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 165
    Registratiedatum : 12-04-13
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nederland

    Paarden profiel
    Kudde:: Spotlight Herd - Alpha
    Leeftijd:: 8 years
    Partner:: Nope

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Coverstory zo apr 21, 2013 4:55 am

    'Ik ben door mijn ouders Dustcloud genoemd.'
    Coverstory had aandachtig naar haar verhaal geluisterd. 'Waarom dacht je dat dit een geschikte plek zou zijn om te hinniken voor een goede kudde?' De vraag was weer uit pure nieuwsgierigheid, en toch zou haar reden iets toe kunnen voegen aan het beeld dat Cover over Dustcloud zou krijgen. Soms was het t antwoord op zo'n vraag dat het verschil maakte tussen goed en slecht.

    -Het is echt verdomme lastig om zulke vragen te verzinnen voor een goede kudde ;x
    Dustcloud
    Dustcloud


    Aantal berichten : 91
    Registratiedatum : 19-04-13
    Leeftijd : 24

    Paarden profiel
    Kudde:: None
    Leeftijd:: 7 years 8 moons
    Partner:: The one who makes my smile, makes me cry, and makes my smile again.

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Dustcloud zo apr 21, 2013 5:11 am





    Weer glimlachte de merrie. Hoe kwam de hengst op deze vragen? 'Het was geen gedachte, het was een gevoel. Ik had het vreemde gevoel dat je me hier zou horen. Daarom ben ik hier gaan staan.' De merrie keek even om zich heen. 'En het is hier gewoon geen plek voor een slechte kudde. Het is veel te open.' Met een relaxte houding keek ze om zich heen en keek hem daarna weer aan, haar hoofd was eindelijk rustig, als de stilte na een storm.

    Coverstory
    Coverstory
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 165
    Registratiedatum : 12-04-13
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nederland

    Paarden profiel
    Kudde:: Spotlight Herd - Alpha
    Leeftijd:: 8 years
    Partner:: Nope

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Coverstory zo apr 21, 2013 6:08 am

    'En het is hier gewoon geen plek voor een slechte kudde. Het is veel te open.' Het was een logische beredenering, toch was het ook een slimme beredenering. Sommige paarden zouden er niet opgekomen zijn. Cover keek naar de merrie, ze stond er relaxt bij. Ze leek zeker van haar zaak, je kon merken dat haar woorden uit het hart kwamen. Dat ze niet ingestudeerd waren. Toch wilde hij eigenlijk haar reactie pijlen in bepaalde situaties, toch kwamen deze situaties niet zomaar uit de lucht vallen. Dus besloot de hengst nog maar een paar vragen te stellen. 'Hoe zit het met andere kuddes, help je die paarden in geval van nood?' Met andere kuddes bedoelde hij voornamelijk de slechte kuddes, elk paard had daar een andere mening over. Zo had hij er ook zo zijn eigen mening voor klaar liggen.

    Dustcloud
    Dustcloud


    Aantal berichten : 91
    Registratiedatum : 19-04-13
    Leeftijd : 24

    Paarden profiel
    Kudde:: None
    Leeftijd:: 7 years 8 moons
    Partner:: The one who makes my smile, makes me cry, and makes my smile again.

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Dustcloud zo apr 21, 2013 6:27 am





    Over de nieuwe vraag van de witte hengst moest de merrie een moment denken, ze antwoordde dan ook voorzicht. 'Dat licht eraan waarmee ik moet helpen. Een paard in nood zal ik, in de meeste gevallen helpen, maar als het een slecht paard is, zal ik waarschijnlijk veel voorzichtiger en op mijn hoede zijn.' Ze had het wel ongeveer goed verwoord. Wel ongeveer wat ze zou doen. Maar misschien niet helemaal juist? Ze hoopte dat de hengst er goed op reageerde, een paard in nood was immers een paard in nood, naar haar idee, en dat moest je nu eenmaal helpen. Al was zij wel weer zo erg dat als het een paard was dat haar ooit wat ergs aan had gedaan, dat ze het dan echt alleen de basiszorg zou geven. Of helemaal geen zorg.

    Coverstory
    Coverstory
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 165
    Registratiedatum : 12-04-13
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nederland

    Paarden profiel
    Kudde:: Spotlight Herd - Alpha
    Leeftijd:: 8 years
    Partner:: Nope

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Coverstory zo apr 21, 2013 6:34 am

    'Dat licht eraan waarmee ik moet helpen. Een paard in nood zal ik, in de meeste gevallen helpen, maar als het een slecht paard is, zal ik waarschijnlijk veel voorzichtiger en op mijn hoede zijn.' De hengst dacht na over haar antwoord, het kwam vrijwel overeen met zijn eigen mening. Hij knikte en glimlachte. Er was eigenlijk nog een ding wat hij wilde vragen, nou ja. Hij had het eigenlijk willen testen. Maar zo'n situatie was helaas niet voor het oprapen. 'Heel goed. En vertel eens, wat is jouw eerste reactie als je twee paarden ziet vechten. Wat zou je dan doen?'

    Dustcloud
    Dustcloud


    Aantal berichten : 91
    Registratiedatum : 19-04-13
    Leeftijd : 24

    Paarden profiel
    Kudde:: None
    Leeftijd:: 7 years 8 moons
    Partner:: The one who makes my smile, makes me cry, and makes my smile again.

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Dustcloud zo apr 21, 2013 6:46 am





    De witte hengst stelde haar een moeilijke vraag, de merrie dacht een moment na. Wat zou ze dan doen? Haar ogen gleden even naar de grond. Als het twee hengsten waren, mochten ze het eigenlijk wel zelf uitvechten. Tenzij het kuddegenoten waren. Wat zeurde ze nu, dat was toch een prima antwoord? De hengst zou er vast tevreden mee zijn. Was hij dat niet, dan had hij pech. Dan had zíj pech. Maar dat was het probleem niet. 'Ik zou ten eerste de situatie bekijken, en of er een kuddegenoot bij zit. Mocht dat zo zijn, dan grijp ik in. Zijn het slechte paarden, dan zoeken ze het zelf maar uit.' Ja, ze was nu zeker van haar antwoord, en zo keek ze de hengst ook aan. Absoluut niet arrogant, gewoon zeker.

    Coverstory
    Coverstory
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 165
    Registratiedatum : 12-04-13
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nederland

    Paarden profiel
    Kudde:: Spotlight Herd - Alpha
    Leeftijd:: 8 years
    Partner:: Nope

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Coverstory zo apr 21, 2013 7:26 am


    C O V E R
    Let's build a stairway to heaven.




    'Ik zou ten eerste de situatie bekijken, en of er een kuddegenoot bij zit. Mocht dat zo zijn, dan grijp ik in. Zijn het slechte paarden, dan zoeken ze het zelf maar uit.' Coverstory dacht nog even na, de merrie was sowieso goed genoeg voor de kudde. Ze zal gewoon geaccepteerd worden. Nu al. Geen tierelantijntjes, geen testjes, want dat was nu eenmaal niet zo makkelijk om te verkrijgen in een goede kudde. Eerst een rang. Piasa was by far een te lage rang, Hercynt was dan nog net wat te hoog. Plus dat Cover de merrie daar niet goed genoeg voor kende. Ze zag er wel sterk uit, prima als Garoeda of Illerion. Maar welke van de twee? De keuze zou aan de merrie zelf liggen, de verschillen waren namelijk toch niet al te hoog. 'Dustcloud, welkom bij Spotlight Herd. Nu alleen nog een goede rang voor je. Dus wat heb je liever, het bewaken van onze linies of deel uit maken van ons 'leger'?' Zijn stem klonk vriendelijk, zoals altijd.

    -Sorry ik ben echt enorm inspiloos, en Dust is sws goed genoeg dus je bent nu al geaccepteerd. Geen testjes ofzo. Ik kan echt niets bedenken x)


    SILVER HORN - It's clear.


    Dustcloud
    Dustcloud


    Aantal berichten : 91
    Registratiedatum : 19-04-13
    Leeftijd : 24

    Paarden profiel
    Kudde:: None
    Leeftijd:: 7 years 8 moons
    Partner:: The one who makes my smile, makes me cry, and makes my smile again.

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Dustcloud zo apr 21, 2013 11:26 pm


    D U S T C L O U D
    Love the world,
    than the world loves you.




    'Dustcloud, welkom bij Spotlight Herd. Nu alleen nog een goede rang voor je. Dus wat heb je liever, het bewaken van onze linies of deel uit maken van ons 'leger'?' De merrie glimlachte, en maakte zich toen groot. Ze nam een fiere houding aan, en keek de witachtige hengst nog steeds zelfverzekerd aan. Voor ze naar Amnesia terug was gekeerd had ze zich ingehoord, en als ze het goed had, had Coverstory het over de rangen Illerion en Garoeda. Haar houding werd trots, evenals haar blik. 'Ik zal met trots de rang Garoeda dragen heer, en alle orders die U mij geeft met plezier opvolgen.' Ja, ze was beter in vechten dan in verdedigen, dit zou ze waarschijnlijk ook altijd blijven, dus deze rang paste goed bij haar. En ja, ze zou hem met alle trots dragen die ze in zich had.


    Mood:
    With:


    Coverstory
    Coverstory
    Administrator
    Administrator


    Aantal berichten : 165
    Registratiedatum : 12-04-13
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Nederland

    Paarden profiel
    Kudde:: Spotlight Herd - Alpha
    Leeftijd:: 8 years
    Partner:: Nope

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Coverstory ma apr 22, 2013 3:49 am


    C O V E R
    Let's build a stairway to heaven.




    'Ik zal met trots de rang Garoeda dragen heer, en alle orders die U mij geeft met plezier opvolgen.' Coverstory knikte vrolijk, het was fijn te weten dat de merrie zich blijkbaar al had verdiept in de rangen van zijn kudde. Er was nu eindelijk een begin gemaakt aan zijn kudde. 'Afijn, zal ik je het kuddegebied laten zien?' Hij glimlachte. Het gebied dat hij geclaimd had was een verlaten dorpje, er stonden kleine huisjes. Waarvan de meeste ingestort waren. Toch was het een fijn gebied, er stonden een flink stel stallen. Die wel stevig waren. Zijn kudde zou daar kunnen schuilen bij slecht weer.

    -Nieuw topic in het kuddegebied?-


    SILVER HORN - It's clear.


    Dustcloud
    Dustcloud


    Aantal berichten : 91
    Registratiedatum : 19-04-13
    Leeftijd : 24

    Paarden profiel
    Kudde:: None
    Leeftijd:: 7 years 8 moons
    Partner:: The one who makes my smile, makes me cry, and makes my smile again.

    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Dustcloud ma apr 22, 2013 7:32 pm

    Jup, ik open wel een nieuw topic.

    Gesponsorde inhoud


    Let's try, try, try again. &Coverstory Empty Re: Let's try, try, try again. &Coverstory

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu za apr 27, 2024 12:01 pm